söndag 9 juli 2017

Familjefotografering

För ungefär en månad sedan fotade jag några vänner, i första hand var det storasyster Elise som "modellade" men blev även några bilder på lillasyster och familjebilder!
Hade aldrig tidigare gjort ett sådant betaljobb så det var väldigt roligt att få testa :) Jag hade väldigt roligt och lärde mig mycket och det blev några bra bilder. Här kommer några smakprov!








Hela familjen!

Storstadstjejen måste givet vis även fotas vid tunnelbanan!
Jag växte själv upp just utanför Stockholm mina drygt tre första år, trots att jag inte har några minnen från den tiden kändes det ändå som någon form av igenkänning när jag tog denna bild.

Efter att ha fotat länge o väl svalkade det gött att stoppa handen i vattenglaset och äta en och annan vindruva!



Skickar även med några bilder från en dag när vi var ett gäng blivande pastorer med respektive och familj som grillade och lekte i skogen.
Signe var pigg och glad!

Elise chillade och njöt av att hänga med alla sina stora kompisar...

...på hemvägen fick hon t.o.m. rida på Johans axlar. Vilken kväll!

Barn är så väldans fantastiska och lär mig så mycket om tron och livet! Jag fotar gärna barn igen.