fredag 4 maj 2018

Praktik i Vindeln!

Jag bor sedan i lördags i Vindeln, där jag ska ha praktik under en månad och gå bredvid Lotta som är slöjdlärare.
Har lyxen att få bo med fina vänner i ett kollektiv!
Jag hade kunnat ha min praktik i Göteborg, men jag gillar Norrland så passar på att bo här när jag har chansen under en period. Våren är dessutom enda årstiden jag inte varit i Norrland, så det är kul att praktiken ligger just nu! Här är supervackert, trots att det varit ganska grått och trist på det sättet de senaste dagarna.
Ikväll gick jag en liten tur med kameran för att fota lite, tyvärr fick min dator för sig att vara extremt långsam just ikväll så hade inte tid att redigera så mycket, men tänkte visa några bilder så ni kan se hur det ser ut här just nu!
Här bor jag för tillfället!
Granne med Svenska Kyrkans församlingsgård.




Nu är det ju ingen snö på bilderna jag orkade redigera med seg dator och det är mest snöhögar som ligger kvar, men det är ju inte i närheten av lika grönt som det var i Göteborg när jag åkte för en vecka sedan. Men några blommor blommar även här och det är otroligt vackra!
Igår låg det en liten igelkott här i rabatten!