måndag 14 maj 2012

Hänga med syrran

I helgen var alltså min syster här och hälsade på. Det var verkligen jätte mysigt och kul att träffa henne!
Här kommer några bilder från helgen;


Här är Elsa med den stora fina buketten vi plockade (som dock inte trivdes i vas och bara hängde som om de vissnat redan efter tio minuter)


Vi gjorde pizza på lördagskvällen -gott!


För några dagar sedan såg jag på ett avsnitt av Trädgårdsonsdag och fick då lära mig att man kan äta penséer, så det hade vi på pizzan, dessutom hade vi lite kishkål på. 


Min klasskompis Hanna gjorde blodpalt samma kväll, så jag och Elsa smakade.
Det ser ut lite som ko-bajs, smakar som blodpudding, fast mindre och har en läskig konsistens -inte äckligt, men skulle aldrig göra det själv.


På söndagen sjöng min kör, Immanuel Gospel, i Immanuelskyrkan.
Stackars Elsa fick följa med när vi repade (vi gick upp tidigt för att vara söndag)


Här är jag och  min älskade syster på fikat efter gudstjänsten.