torsdag 31 maj 2012

Plötsligt händer det!

Plötsligt får man tid att skriva på bloggen! (eller egentligen borde jag packa upp alla mina grejer från SVF som bara står och skräpar och får mitt rum att se ut som ett bombnedslag) 

Jag har haft fullt upp ända sedan jag flyttade från SVF. Jobbat, varit på kurs, lagat mat, handlat studentpresenter och varit på studentmottagningar, fotat Alice in för hennes studentbal, köpt försenad födelsedagspresent till min bror, en bikini till mig och det råkade bli en tunika också...

Jag har så mycket att skriva om, men det får bli flera inlägg, annars blir det nog bara förvirrat.


Här är en kort sammanfattning;
Vi har haft både vårfest, avslutningsmiddag och skolavslutning på SVF -jag har flyttat hem till mamma och pappa igen.

Vår katt Otto har dött. :(
Jag har som sagt handlat massor. 
Fotograferat Alice in för hennes bal.
Och lite till...


Nu skall jag i alla fall gå på promenad med Helga.

Senast jag var hemma tog jag denna mysiga bild på henne,
just nu ät hon väldigt mycket rufsigare, ser mer ut som ett troll...