måndag 25 augusti 2014

Livet som nybliven student #1

Jag har fått barn, tre nya syskon och stickat konstant i fem dagar, bytt adress, börjat i en ny klass och ställt klockan på 05.50. Är numera dessutom registrerad som student på Teologiskt program, inriktning pastor.
Kort sagt det händer mycket i mitt liv just nu.

För drygt tre veckor sedan fick Alice barn. Eftersom vi en gång för länge sedan lekte att vi gifte oss så betyder ju det att Vincent är mitt barn också! Jag är en stolt extramamma, men tyvärr har jag bara träffat honom en gång. Han är i alla fall alldeles väldigt underbar!
En alldeles nyförlöst mamma och en alldeles nyfödd liten Vincent

Underverket fem dagar gammal tillsammans med stoltaste mormodern i världen!
Hur söt som helst! Och han är min (i alla fall lite)
Vincents absolut bästa mamma. Tänk vilken tur han har som föddes av den person i hela världen som kommer vara bäst på att vara mamma till just honom!
(Rubriken kanske inte riktigt passar in i detta inlägg, men detta är bara del ett, det kommer mer. Men nu måste jag sova för imorgon har jag min första lektion på THS. Joel Halldorf ska få lära mig om kristendomens historia -kul!)