tisdag 29 mars 2011

Våren återvände!

Min klasskompis Linn sa igår, angående att det snöade, "igår var alla bakfulla, vädret också" haha

Är ledig idag :D
Har gått promenad med mamma o hunden, städat lite i vårt hobbyrum och sedan fick garderoben en ordentlig omgång. Nu måste jag se till att komma iväg till en secondhand o köpa lite vårnytt!
En flanell-skjorta, en kofta, en svart tunika/blus, ett turkos-randigt linne, en svart t-shirt och en t-shirt med en cykel på :) , en röd och en brun tröja med trekvartsärm och ett par sjalar :D

Den blå-grön-aktiga sjalen har jag stickat o är därför inte säker på om jag verkligen ska göra av med...
Sitter här på sängen med en hög med kläder... tröjor och sjalar. Om någon skulle vilja prova grejerna är det bara att säga till (jag har typ 38, men de flesta tröjorna kanske snara är 36...) Jag gör mig av med den för att en del är för smått och en del bara använder jag inte...

Nu får det bli lite psykologi-plugg



Ha en fin dag och passa på att gå ut i solen om ni har tid, men vet ju aldrig när den visar sig nästa gång ^^