fredag 25 mars 2011

Vi sitter i samma bil, eller båt brukar man väll säga...

Jaha, så sitter jag nu här med en blogg ändå -precis som alla er andra...
Jag som trodde att blogga inte var något för mig! Jag läser ju inte ens bloggar (fast nu för tiden gör jag det...). Så kan det gå :P
Det som behövdes var att jag hittade bloggar som jag faktiskt tyckte var intressanta att läsa och en sömnlös natt och så denna kväll, är för trött för att gå på ungdomsgruppen som jag brukar hänga på på fredagskvällarna.
Som sagt så trodde jag aldrig att jag skulle skaffa en blogg och jag kan inte lova om jag kommer vara speciellt aktiv, men vem vet. Jag ser detta som någon typ av dagbok, men väldigt mer officiell :P
Vad har man egentligen en blogg till? -Jag kommer troligen diskutera tankar som dyker upp, visa mina foton och lite handarbeten som jag gjort. 
Kommer någon vilja läsa? -Ingen aning!

Ha det bra så länge i alla fall
Jag skall fundera på designen här på bloggen nu...
kram